layout

Monday, July 19, 2010

kolam ikan



ni kolam ikan kat umah kat kampung...
suasana kt sini teduh ngan pkok jambu, ada air terjun, air jernih, ikan pn banyak
tapi tu dulu, sekarang kolam ni dah tinggal kenangan dah.
sekarang dah tak de ikan..air dah kering..huhu
pokok jambu kat tepi kolam tu pun dah kena tebang..
pokok2 yang subur kat air terjun tu pn dh mati kekeringan..
dulu dalam kolam ni ada ikan kaloi merah besar,
ada ikan talapia, ikan keli pun ada...
tp skrg dh brubah,sedih btl bila tgk kolam tu sbb banyak kenangan..

4 comments:

ezzyra said...

gmbar serupa ngn blog aku...hahaha

alla said...

btl ek..
ko curik gmbr dlm nset aku la tu.

ezzyra said...

ko ada letak dlm lptop aku la...hahaha..kntoii...

Adry@Daun said...

Mcm pernah ku lihat kolam ikan ini?? tapi di mana yaa...?? Ngahaha..