layout

Friday, October 15, 2010

pemandangan



gmbr ni di ambil ptg lps blk kje dlm pkl 5 lbh..
air laut surut time ni.. sama mcm dalam lagu masa zmn bdk2 dulu
air pasang pagi surut pukul 5...hehe
air surut mcm ni sesuai untuk cari siput besar (kepah) kat dalam lumpur tu
atau pn dlm selut kalau dlm longhat klate..

10 comments:

Adry@Daun said...

Olos...amek gmbr masa air pasang smp nmpk selut dn kekotoran air laut pulau mutiara. Kepah tu siput ke?? Kepah tu spesis mcm kerang. Hehehe..

alla said...

hehe, nsb baik la bau dia xleh amk..
klu mmg kalah aroma terapi..hehe
a'a, org cni pggl siput..
pelik btl la diorg ni..
siput ngn spesis kerang pun x kenal.hehe

ezzyra said...

heheh...ntah...ambik la time mnwan ckit...hikhik

alla said...

menawan la tu..
ko pn pernh mkn kek secret recepi kt pntai tu..
haha.. berkelah mkn kek..

ezzyra said...

owh...pntai 2 ke...

alla said...

ha la, yg ko pcnic ngn cari lala..
cari kepah, lg ape ek..
aku bg nama pantai tu pantai aku.hehe..
tempat cari ketengan..

ezzyra said...

pntai ko?weekkk...prasan...hahah

alla said...

jeles la tu...
aku ada pantai sendiri..
ko xde...

ezzyra said...

aku pon ade gk...hahah...

alla said...

ada gak ape?