layout

Sunday, April 15, 2012

jakarta & bandung day 3 (part 1-pasar baru bandung)

hari ke3.. kami ke pasar baru bandung.
cukup suka dengan tempat ni sebab banyak benda boleh di beli.
semua ada 7 tingkat tapi rasanya kami tak sempat nak pusing semua tempat
sbb masa tak berapa mengizinkan.
kat sini lah jgk aku bankrup..huhuhu..
duit habis berjuta2 hanya di sini. dari pagi smpai la pkl 4pm lbh baru kluar.
itu pun sbb duit sudah kering ngn kedai tutup pada pukul 5.
barang yg berjaya di beli ialah kain sulam, telekung, srviner utk kaum kerabat,
blouse, tshirt, jubah,tudung, dan my syg smpat tempah sehelai jubah.
pagi esknye jubah siap di jahit. diorg hntr kt hotel.

kat luar pasar baru.
gambar dalam pasar baru tak sempat nak snap sbb masing2 bz dgn shopping


food court di tingkat6.
mcm2 pilihan makanan ada.

kami di pau.makan biasa2 tapi total harga macam makan kat restaurant
hampeh betul..

solat kat masjid raya bandung
penuh dgn peniaga di kwsn masjid


di kaki lima pun ada org meniaga



2 comments:

zizie said...

laparnya tengok makanan tue.. hehehe...

EmbunRosaliza said...

syiokk jln2 bila ada duit byk