layout

Sunday, January 1, 2012

pemandangan jalan pantai

selamat berhujung minggu dan selamat tahun baru untuk semua..
saya bersiaran di ganu kite.
nak share gambar yang sempat di rakam sepenjang perjalanan ke kmpg hubby.
lalu jalan pantai.. hari tu rombongan dr kelantan tak lalu jalan ni,
sepanjang jalan cuma tengok jem je.. dengan terpaksa lalu ikut bandar2.
jom layan...

masjid terapung

jalan yang luas dan selesa.. sebelah kiri tu pantai..

kedai2 jual kraf tangan..

berderet2 kedai jual kopok lekor dan satar..
tak sempat snap gmbr chalet2 di sepanjang jln

pantai..


angin yg dah tak sepoi2 dah sebab sekarang musim tengkujuh

p/s-gambar2 tak smpat edit.

6 comments:

ezzyra said...

x hjan ke?sini dh hjan hari2...sejuk je..

alla said...

smlm renyai2 je.. hari ni pns dah..

EmbunRosaliza said...

Assalam alla, selamat tahun baru 2012, cantiknya pemandangan sepanjang jalan, dah lama tak lalu kut tepi pantai, asyik lalu kut utan tu je kalo akk lalu sendiri pun

lina_pg said...

eh..ada kuar dlm blog..jalan pantai kat ganu rosak teruk.Ni ok jerr.Cantik view

Adry@Daun said...

Abe kalo gi KT guna laluan ni la. Best sbb blh tgk pantai hmpir sepanjang jln. Jln pn luas dan trafik lancar.

alla said...

@ sis rosa - wsalam.. nnt lps nikne guna jln ni plk la baru blh cuci mata

@ sis lina - ada gk n3 psl tu.. akan menyusul nnt. jln yg rosak tu bkn jln utama.. jln santai2.

@ a.adry - hr tu sepatutnye kte lalu jln ni la..