layout

Saturday, December 24, 2011

durian

sekarang kat penang bukan musim durian lagi.
tapi dah ada orang jual dah buah durian ni kat tepi2 jalan..
durian dari batu kurau..
sebiji rm6.. sedap.... yum yum




sekali tengok macam durian belanda..

4 comments:

EmbunRosaliza said...

Assalam, la ni musin duyan alla, semlm a,ngah beli rm 15 8 biji, sempat la akk buat tempoyak 2 biji, buat pengat 2 biji, mkn gitu2 2 biji, n ptg ni buat jemput 2 biji tu hehhe.

Pas ni psr mlm nak beli lagi, sedapkan mkn durian, umah ni semua hantu duyan heheh, cantik duyan alla tu kuning2

lina_pg said...

sedapnya buah durian, kalau dapat yg isi pejal lemak manis tu lagilah sedap..tu kalau ada lelebih bleh la wat pengat cicah ngan roti

alla said...

@sis rosa - wsalam.. mak ai, murahnye rm15 blh dpt 8bijik. alla ni rm6 dpt sebijik je.. mkn rmai2 mmg lagi best la.. byk btl menu durian..hehe alla mkn gtu je.. cuma ada lbh 2 ulas yg tu bt tepoyak.hehe

alla said...

@sis lina - yg alla beli tu isi lemak manis.. mmg sdp. lbh 2 ulas je.hehe sbb beli sebijik je.